Garantie  Schrijf een beoordeling

Titan Trading  geeft  een  jaar  garantie op  zijn electronica producten.

De factuur die u ontvangt bij uw bestelling dient tevens als garantiebewijs. Bewaar deze factuur daarom zorgvuldig. Wij raden u tevens aan de originele verpakking van het product te bewaren. In de originele verpakking beperkt u de kans op beschadiging tijdens vervoer.

Voor  accesoires  geld  een  periode  van 3 maanden.

Verbruiksartikelen  zijn hiervan uitgesloten.

bv    / kachels zijn inwendig vaak bekleed met keramische elementen. Deze dienen het staal te beschermen tegen de hitte van het vuur. Ze zijn meestal van Vermiculiet, Chamotte. Bij het gebruik kunnen deze platen door snelle temperatuurswisselingen gaan scheuren. Dit is een normaal verschijnsel en beïnvloedt op geen enkele manier de veiligheid of het functioneren van de kachel. De scheuren kunnen ook ontstaan door oververhitting (te veel en/of te grote houtblokken) of door het te ruw inbrengen van de blokken (altijd zachtjes inleggen). Vervanging van de keramische platen  dient enkel te gebeuren wanneer de beschadiging zo groot is dat de metalen wand zichtbaar wordt. De keramische elementen verslijten en vallen als zodanig niet onder de garantie.

Specifieke garantiebepaling   Pelletkachels;

TITAN  TRADING verleent   2 jaar garantie op alle fabricage fouten en dit vanaf de datum van aankoop en in die mate dat het gebruik in overeenstemming is met de gebruiksaanwijzing. Uw  factuur met vermelding van de datum van aankoop is uw garantiebewijs. Deze garantie beperkt zich tot de herstelling of vervanging van de onderdelen die gebreken vertonen bij normaal gebruik. Deze garantie is niet geldig op gebreken die het gevolg zijn van een slechte installatie, verkeerd gebruik, wijzigingen aan het toestel, uit elkaar halen van het toestel, slijtage of een gebrek aan onderhoud. De garantieaanvragen dienen steeds via uw verkoopspunt te gebeuren.

Garantie wordt  uitgevoerd door  Titan Trading in  eigen  huis voor  producten die niet gedekt zijn door  een  fabrieksgarantie.

Deze garantievoorwaarden zij niet van toepassing op;

-op mankementen ontstaan door  onoordeelkundig gebruik.

De garantie is niet geldig indien het defect is
veroorzaakt door een schok of val, misbruik, zand, stof, vuil, vocht of corrosie, lekkende batterijen, verkeerde behandeling, reparaties door onbevoegden of defecten veroorzaakt door het niet opvolgen van de onderhouds- en veiligheidsvoorschriften zoals vermeld in de gebruikershandleiding.

voor  mankementen  die  buiten de  garantiebepalingen vallen zal indien gewenst

Titan trading een reparatie offerte produceren.

SONY  PRIME SUPPORT.

For terms & conditions of the PrimeSupport programme, please refer to the onbox PrimeSupport registration card or click here. If you have any queries, please call our multi-lingual helpdesk on +44(0) 1256 683850.

Participating Countries: Austria, Belgium, Bulgaria, Cyprus, Czech Republic, Denmark, Estonia, Finland, France, Germany, Greece, Hungary, Ireland, Italy, Latvia, Lithuania, Luxembourg, Netherlands, Norway, Poland, Portugal, Romania, Slovakia, Slovenia, Spain, Sweden, Switzerland and United Kingdom.

in today’s fast-changing environment, the need is for both equipment and a level of service that meet the crucial demands for higher productivity in professional video production.

As soon as equipment is switched on, it becomes absolutely mission critical. Any fault or inability to use it to its full potential will have an immediate impact on bottom-line effectiveness. Now, with the launch of a customer-focused operational and technical support pack, which has significant advantages and benefits, Sony has underscored another keyword – reliability.

Setting new standards in innovation, quality and reliability

Because professional customers need professional service and support, Sony offers enhanced support services for XDCAM HD, XDCAM EX, HDV and DVCAM Camcorders and Recorders. The 2-year Silver Support Pack, in addition to the standard 1-year warranty, is included at no extra cost. That means unique extra services, for twice as long.

 
2 Years Support
Silver Support extends the support period from the standard 1-year warranty to two years, as well as providing extra features and services.Operational Phone Call Centre
Operational phone support is provided to give advice and help so that the user can get the most out of their equipment and maximise its performance. Our telephone support is available from Monday to Friday and in 5 languages: English, French, German, Italian and Spanish.

Collection Anywhere
In the event of equipment failure, Sony will arrange collection of the faulty unit directly from, and delivery of the repaired unit directly to the customer’s location – anywhere in mainland EU, Norway or Switzerland. That makes it simpler, quicker and even more convenient for the customer.

Repair within 7 days
Sony will collect, repair and return the unit to the customer’s preferred location within 7 working days. So, minimum downtime, increased confidence and the ability to plan your business are guaranteed.

Loan
If the faulty equipment cannot be repaired in time, the hotline will contact the customer and arrange to have a loan unit delivered. Arrangements will be made to collect the loan unit as soon as confirmation is received that the repair has been carried out satisfactorily.

Additional information

SONY   PRIME   SUPPORT  can only be obtained when the pack has been registered – this can be done online at www.sonybiz.net/primesupport or via fax.

 

LINK NAAR SONY PRIMESUPPORT

Register your Sony equipment now

 

Contact opnemen met de PrimeSupport helpdesk via 00800 – 7898 7898

Wat is het verschil tussen de garantie en PrimeSupport?
PrimeSupport biedt u aanzienlijk meer voordelen dan de garantie alleen. Garantie bestaat uit een return-to-base reparatie van de defecte eenheid binnen een redelijke termijn. Met modulaire aanpak PrimeSupport overeenkomst is uw lening eenheden kunnen bevatten om u te helpen uw maximale uptime, telefonische helpdesk om u door de producten functionaliteit, vooraf vervanging van onderdelen voor een snelle reparatie product, plus nog vele andere functies en voordelen. In de kosten Naast het vervoer worden meestal gezorgd.

Hoe word ik in aanmerking voor een PrimeSupport overeenkomst?
Sommige producten bevatten PrimeSupport als standaard; schepen de overeenkomst automatisch met het product dus je moet nemen geen verdere actie. Als u wilt een PrimeSupport overeenkomst kopen praten met uw Sony-product leverancier. Als er een overeenkomst beschikbaar ‘van de plank’ kan worden geleverd op hetzelfde moment als het product. Als u behoefte aan een overeenkomst op maat uw Sony-product leverancier kan samenwerken met Sony en een service niveau dat aan uw eisen voldoet maken.

Ik weet dat er PrimeSupport Overeenkomsten beschikbaar ‘van de plank’, maar ik moet echt een overeenkomst die anders is dan dit hebben. Kan het gedaan?
Onze ‘van de plank’ pakketten zijn gemaakt om de meest typische dienst aan de wensen van onze klanten hebben. Als je iets anders, geen probleem nodig, simpelweg contact op met uw lokale Sony Sales Company en onze service team zal in staat zijn om een pakket af te stemmen op uw behoeften.

Ik wil graag een hoger serviceniveau dan mijn PrimeSupport overeenkomst voorziet. Is dit mogelijk?
Ja, Sony heeft een bereik van verbeterde serviceaanbod ontwikkeld, kunnen deze besteld worden op hetzelfde moment als je je hardware product te kopen.

Ik heb mijn product voor een tijdje nu en slechts iets gehoord over PrimeSupport. Kan ik nog steeds kopen een overeenkomst?
Ja dat kan. Binnen 90 dagen na factuurdatum het product kunt kopen elk PrimeSupport pakket. U kunt nog steeds kopen een overeenkomst na die tijd, maar we kunnen vragen dat u uw apparatuur geïnspecteerd om het te bevestigen is in aanvaardbare staat verkeert. Er kan een vergoeding voor deze dienst.

Ik was niet aangeboden PrimeSupport maar nu is mijn product is gebroken en ik zou graag een PrimeSupport overeenkomst te kopen. Is dit mogelijk?
Ja. Maar we kunnen alleen betrekking op de apparatuur als het weer in volle functioneert. Als nog steeds onder de garantie van de reparatie kan gratis worden gedekt (afhankelijk van de normale garantievoorwaarden), of als buiten de garantieperiode kunnen wij vragen om een inspectie van de apparatuur. U mag in rekening worden gebracht voor deze dienst.

Mijn PrimeSupport overeenkomst verstreken enige tijd geleden en ik wil het nu te vernieuwen. Mag ik?
Wij bieden Vernieuwing Overeenkomsten voor een breed gamma van Sony-producten. Binnen 3 maanden na afloop kunt u uw overeenkomst vernieuwen contact opnemen met uw Sony-product leverancier. De startdatum van de vernieuwing zal samenvallen met de vervaldatum van de oorspronkelijke overeenkomst. Na 3 maanden kunt u nog steeds kopen een nieuwe overeenkomst, maar we kunnen vragen om een inspectie van de apparatuur om het te bevestigen is in volle functioneert.

 

Premium 5 Day Turn Around Repair Service

Panasonic Premium ‘5 Day Turnaround’ Service Pack Agreement

Thank you for buying Panasonic Professional AV Products. This document explains the details of our Professional ‘Five Day Turnaround’ Premium Service Pack agreement

The free support period of this agreement is two years from your date of purchase. Please keep proof of your date of purchase. *

*Owners of AG-HVX200E brought before the start of this service may register for this facility, free of charge and they will be covered for two years from the date of purchase. Proof of purchase will be required.

The key principal of this service is:

  • Online Based Service (Service Order, Status Tracking)
  • 5 Day Turnaround time repair.
  • Free Pick up and delivery service.
  • Free loan unit (if 5 day turnaround service may not be completed).

REGISTRATION (Important)

All the services included in the ‘Panasonic Premium 5 Day Turnaround Service Agreement’ are available for registered users only. (This applies to products purchased by residents of countries where this service is in operation. Please check on the registration page of the website.)

This form will take you through the registration process. This must be applied for, online, before the service can be activated.
Also in this form are the details of the service, the data protection information and the standard terms and conditions of the agreement.

To register please go to the Panasonic website below and click on “Premium Service pack registration” on the home page.

http://panasonic-broadcast.com/cerc/

Please have your Service Pack Number and your Pack Code ready.
You will find these ‘A’ (attached to this form) or ‘B’ (printed on this form.)
Click the link on the home page and follow the instructions on the screen.

SUPPORTED PRODUCTS

The following product is covered by this service. Accessories and consumable items such as a battery and recoding media are not covered.

AG-HVX200E – Memory Card Camera Recorder

  Instructions to Make a Repair Order and Details of the Services

1. Requesting Repair

A Repair order can be made at the following web site. Click on “Premium Service Pack Repair Order”.

http://panasonic-broadcast.com/cerc/

2. Loan Form

In case the repair cannot be completed within the 5 days of the agreement you will be asked to complete a loan form on the Repair Order page of the site. You will also be asked to notify us of any change in the address for delivery of the loan unit if that is different form the address where you originally registered the unit.

3. Repair Support

We will provide a courier service to pick up your unit and bring it to our ‘Centralised Repair Centre’ CERC (Central European Repair Centre). In order to transport your unit safely please return it to the Service Centre in its original packaging. If this is no longer available please inform us. We can arrange a package if you require which you can order from us in the Repair Order process.

Units can only be collected from addresses within mainland countries where the service pack is in operation.

We target to collect the unit within one day of the repair order being issued. (plus one more day if a carton is required.) From then we intend on returning the unit to you within five working days from the collection date.
However, in the case of delays through customs or any other transportation matters arising as a matter of geographical location there may be a slightly longer period required. We aim to always keep this to a minimum.

You must make sure the unit is prepared and ready for the shipping date and time agreed with our contracted courier. Failure to keep to this may incur a charge.

Online status for the Centralised Service is available from collection till the unit is returned to you.

4. Online Tracking Contact Point

You can track the current status of your repair order. Please visit to following site and log-in with your repair order number (RMA : Return Material Authorization) and Service Pack Code ready.

Visit below and click on “Repair Status Tracking”.

http://panasonic-broadcast.com/cerc/

5. Loan Unit

If the repair is not able to be completed by the expected date, we offer “A Free Loan unit”. The loan unit will be the same model as the unit under repair. In this case, an AG-HVX200E.

You will have already filled out the loan form (and new address for the loan if necessary) in the initial registration of the repair order. This loan unit will be released to you until the repair of your own unit is completed and returned to you. If for any reason the loan unit is not returned to Panasonic in the time specified in the terms of the loan agreement (Conditions on-line), a fee may be charged to you.

  • If a loan unit cannot be collected within 5 days of the return of the customers unit, we will invoice customer for the loan of the replacement unit.
  • If a loan unit has a failure, or is broken or lost, the customer must tell the CERC immediately. (proav.cerc@eu.panasonic.com). In the case of damage or loss the CERC will charge the customer for the repair or to replace the unit.

6. Ownership Change

If ownership change occurs within the original warrantee period, the new owner must inform toproav.cerc@eu.panasonic.com, stating the old customer’s reference and registration pack number or the serial number of the unit (the original proof of purchase is required for warrantee claim when you order repair to us).

7. Exceptions to 5 Day Turnaround Service

In the following cases, there is a possibility; Panasonic may not be able to complete 5 Day Turnaround Service.

  1. If a unit is physically and comprehensively broken. The repair needs attention from several areas of service.
  2. Unit broken after attempted repair by non-qualified personnel.
  3. Customer, for any reason delays to pay a fee by bank transfer in the case of out warrantee repair.
  4. When a repair ordered unit shows no problem at our repair centre and more extensive tests need to be carried out.

8. Payment for ‘Out of Warrantee’ repairs

Payments for out of warrantee repairs must be made in advance of:

  1. Despatch of the loan unit
  2. Repair of the damaged unit itself
  3. CERC being able to maintain ‘5 Day Turnaround’

9. Following period is not counted within 5 Day Turnaround Service

The period while waiting for an answer of repair quotation from a customer if the repair is not a warrantee issue.

DEFINITIONS

WORKING DAY :
Each working day means Monday to Friday (except for Bank holidays and National holidays) in Wiesbaden/Germany.

UNIT COLLECTION & DELIVERY :
Customer must be available for delivery on the agreed dates. Failure in this will result in new shipping costs being passed onto the customer. Full tracking will be available to avoid this.